lördag 10 mars 2018

Lördag 10/3: Speltips

En vecka har gått sen sist jag lämnade några speltips här på bloggen.  Förra helgen gick okej. I lördags satte jag tre av tre och i söndags blev det en av två. Alla mina speltips finns samlade här.

Dagens första speltips:
Hoffenheim-Wolfsburg (Tyskland, Bundesliga)
Tips: Båda lagen gör mål
Odds: 1.80
Spelbolag: Betfair

Två lag som jagar viktiga poäng. Hoffenheim ligger på sjunde plats i tabellen och jagar Leipzig som ligger sexa. Wolfsburg är på allvar indragna i bottenstriden och i skrivande stund har laget lika många poäng som Mainz som ligger på en kvalplats.  Båda dessa lag gör en del mål och släpper in en del. Därför väljer jag här spel på att båda lagen gör mål till fina 1.80 gånger insatsen. 

Dagens andra speltips: 
West Bromwich-Leicester (England, Premier League)
Tips: 2 asian handicap -0.25
Odds: 2.07
Spelbolag: Bet365

Det känns som att West Bromwich har checkat ut för säsongen. Laget är på väg ur högsta serien och laget har åtta poäng upp till säker mark. Dock är det inget som talar att laget ska kunna rädda ett nytt kontrakt. Laget har nämligen fem raka förluster i ligan. Leicester i sin tur har spelat bra på sistone men inte fått poängen med sig. Här väljer jag spel på Leicester med asian handicap -0.25 till 2.07 gånger insatsen. Halva insatsen tillbaka om matchen slutar oavgjort. 

Dagens tredje speltips: 
Newcastle-Southampton (England, Premier League)
Tips: Under 2 mål i matchen
Odds: 2.15
Spelbolag: Bet365

Otroligt viktiga poäng står på spel när Newcastle tar emot Southampton. Newcastle har 29 poäng vilket är en mer än Southampton. Under strecket ligger Crystal Palace och Stoke båda på 27 poäng. Både Newcastle och Southampton har haft problem med målskyttet under säsongen. Med tanke på att viktiga poäng står på spel så tror jag på att det här blir en målsnål historia. Jag väljer här spel på att det blir under två mål i matchen. Det spelas på asian line, vilket innebär att vi får pengarna tillbaka om det blir exakt två mål i matchen. 

Det var mina speltips för idag. Eventuella LIVE spel kommer upp som vanligt på min Facebook och Twitter


Lycka till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar