söndag 4 mars 2018

Söndag 4/3: Speltips

Tre speltips igår och alla tre satt till allas stora glädje. Idag söndag finns det många fina matcher. Stormatcher i England, Spanien och Serie A. 


Dagens första speltips:
Manchester City-Chelsea (England, Premier League)
Tips: Under 3 mål i matchen asian line
Odds: 1.70
Spelbolag: Bet365

Manchester City mot Chelsea. Vilken match vi har framför oss. City leder ligan och har nog redan vunnit den. Lagets form är bra och här är man favoriter. Dock inte så stora favoriter som spelmarknaden tycker. Trots att Chelsea gått sämre i ligan den här säsongen så tror jag att spelarna kommer att vara taggade till tänderna för att kunna göra en bra insats. Jag förväntar mig här att City kommet att dominera spelet och att Chelsea kommer spela mer defensivt och satsa på kontringar. Jag tror att vi kommer se en målsnål match och väljer att spela på under tre mål i matchen på asian linan. Det innebär att vi får pengarna tillbaka om det blir exakt tre mål i matchen. 

Dagens andra speltips:
AIK-Halmstad (Sverige, Svenska Cupen)
Tips: Under 3 mål i matchen asian line
Odds: 1.90
Spelbolag: Bet365

Seriefinal mellan AIK och Halmstad. AIK behöver en poäng för att gå vidare från gruppen. HBK i sin tur måste vinna för att ta sig förbi AIK. AIK är stora favoriter i den härmatchen och jag förväntar mig ett AIK som kommer dominera spelet mot ett defensivt HBK. HBK kommer att försöka hålla nollan så länge det bara gå och hoppas på att kunna avgöra via någon kontring eller fast situation. Jag väljer även här att spela under 3 mål i matchen. Pengarna tillbaka om det blir exakt tre mål i matchen. 

Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar