torsdag 8 augusti 2013

Dagens speltips


Har funderat på att börja tippa på nytt och nu har jag bestämt mig för att göra det. Det är fem-sex år sedan jag gjorde det. Tänkte också bjuda här på bloggen mina speltips. Det vill säga det jag spelar kommer att komma här på bloggen.

Till en början utan några kommentarer om om intresset finns kommer jag att lägga ut det med. 

Första tipset (säkra)

Europa League

Rubin Kazan-Randers FC 
Tips 1 i halvtid 
Odds: 1.65

Udinese-Široki Brijeg
Tips 1 i halvtid
Odds: 1.40

Standard Liége-Xanthi 
Tips 1 full tid
Odds: 1.30 

Sammanlagda odds 2.91
Insats 100kr 
-------

Andra tipset (chans)

Röda Stjärnan-Chernomorets Oddesa 
Tips över 2.5 mål 
Odds: 1.95

Röda Stjärnan-Chernomorets Oddesa 
Tips 1 i halvtid
Odds: 2.70

Sammanlagda odds 5.27
Insats 50kr 

Då kör vi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar