söndag 18 februari 2018

Söndag 18/2: Speltips

Två av tre speltips satt igår. Missen blev AIK som jag trodde skulle vinna stort mot Syrianska, men det blev bara uddamålsseger. 

Idag Söndag bjöds vi på en del matcher, men jag måste säga att det är svårt att hitta några vinnare. 

Dagens första speltips: 
Atalanta-Fiorentina (Italien, Serie A)
Tips: 2 asian handicap 0
Odds: 2.20
Spelbolag: Bet365

Två lag som gör det bra i ligan. Atalanta har haft bra form på sistone under tiden som Europa League haft uppehåll. Lagets trupp är inte tillräckligt bred för att laget ska kunna kriga på flera fronter. Fiorentina kommer till den här matchen med bara en seger på de fem senaste. Laget har tre förluster en seger och en oavgjord på de fem senaste matcherna i ligan. Atalanta är favoriter på spelmarknaden. Jag tror dock att laget har tankarna på retur matchen mot Dortmund kommande torsdag. Jag väljer här att spela på Fiorentina med asian handicap 0. Det innebär pengarna tillbaka om matchen slutar oavgjort. 

Dagens andra speltips:
Tvååker-Örebro SK (Sverige, Svenska Cupen)
Tips: 2+under 3.5 må i matchen
Odds: 2.37
Spelbolag: Bet365

Tvååker spelar i Division 1 och här ska laget inte ha något att sätta emot. Allsvenska Örebro är stora favoriter och det är inget konstigt i det. Dock såg vi igår att lagen från lägre divisioner kan hålla emot. Jag tror här att vi inte kommer se speciellt många mål. Örebro har haft en del problem i det offensiva spelet under försäsongen. Jag väljer här spel på Örebro och det i kombination att det blir under fyra mål i matchen. 

Dagens tredje speltips:
Malmö FF-Dalkurd (Sverige, Svenska Cupen)
Tips: 2-3 mål i matchen
Odds: 2.09
Spelbolag: Bet365


En på förhand mycket intressant match. Intressant att se hur Dalkurd står sig mot en av favoriterna. Jag tror att vi kommer se mål i den här matchen. Det är två lag som gillar att gå på offensiven. Jag väljer här att spela på att det blir 2-3 mål till 2.09 gånger insatsen. 

Lycka till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar