söndag 18 februari 2018

Europatipset förslag 18/2

Förra helgen blev det tretton rätt på ramen, vilket gav elva rätt på systemet U4-5-30. Trots att jag garderade många matcher var det en kupong utan större skrällar. Den här veckan är en svår kupong tycker jag. Jag väljer R-system denna söndag. 

Tre spikar i form av Atletico de Madrid, Tottenham och Brommapojkarna. Atletico de Madrid tar emot Athletic Bilbao på hemmaplan. En match där hemmalaget är stora favoriter och jag kan inte se att laget kommer att tappa några poäng mot Bilbao som är svaga på bortaplan. 
Tottenham lär rotera en del i startelvan i sin match mot Rochdale. Trots det är skillnad för stor i den här matchen. Jag spikat Tottenham. 

Tredje spiken blir Brommapojkarna mot Gefle. Att jag väljer att spika den här matchen beror mest på att jag hade svårt att hitta andra spikar. Visst man kan tycka att Malmö borde vinna mot Dalkurd, men Dalkurd är inget dåligt lag. I övrigt som sagt en del garderingar från min sida i hopp om att hitta skrällar. 

Hela förslaget ser ni i bild. 


Lycka till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar