måndag 19 februari 2018

Måndag 19/2: Speltips

Tre speltips igår söndag. En vinst, en förlust och en oavgjord. Jag bjöd även på två livespel. Den första la jag i halvtid i matchen Benevento-Crotone. Mitt tips var att Benevento skulle vinna med asian handicap -0.25. Sent avgörandet gav 2.20 gånger insatsen. 

Den andra var i matchen mellan Milan och Sampdoria. Speltipset var att Milan skulle vinna resten av matchen med asian handicap -0.25. Ställningen var 1-0 efter 59 minuter. Milan skapade chanser och den slutade med en halvförlust. Idag måndag är det inte många matcher att sätta tänderna i. 

Dagens första speltips:
Elfsborg-GAIS (Sverige, Svenska Cupen)
Tips: 1+under 3.5 mål i matchen 
Odds: 2.15
Spelbolag: Mobilbet

Svenska Cupen rullar vidare och Elfsborg tar emot GAIS. Elfsborg är som sig bör stora favoriter på spelmarknaden. Elfsborg har mött en del bra motstånd på försäsongen och klarat sig riktigt bra. Jimmy Thelin är ny tränare i Elfsborg och vi lär se ett offensiv lag i år. GAIS i sin tur har spelet tre träningsmatcher och vunnit två av dessa. Jag tror här på hemmalaget, men jag tror att GAIS kommer att streta emot i den här matchen. Mitt spel bli hemmaseger och under 3.5 mål i matchen till 2.15 gånger insatsen. 

Dagens andra speltips:
Djurgården-Degerfors (Sverige, Svenska Cupen)
Tips: 1+under 3.5 mål i matchen
Odds: 2.10
Spelbolag: Mobilbet

Två lag som har gjort det bra på försäsongen. Degerfors har spelat tre matcher. Två segrar och en förlust. Förlusten kom mot Örebro SK. Djurgården i sin tur har spelat fyra matcher där laget vunnit tre och spelat en oavgjord. Dock mot betydligt starkare motståndare än Degerfors. Förra säsongen vann Degerfors i motsvarande mötet. Jag tror här att hemmalaget men att det inte blir fyra mål i matchen till 2.10 gånger insatsen.


Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar