tisdag 20 februari 2018

Tisdag 20/2: Speltips

Mindre lyckad måndag från min sida. Två tips som jag levererade här på bloggen blev det förlust på. Kvällen räddades med några livespel. Idag tisdag bjöds vi på bland annat Champions League.

Dagens första speltips:
Middlesbrough-Hull (England, Championship)
Tips:1+under 3.5 mål i matchen
Odds: 2.05
Spelbolag: Mobilbet

Två lag som jagar viktiga poäng. Middlesbrough för att närma sig platserna som leder till play-off. Hull i sin tur jagar poäng i bottenstriden. Middlesbrough ligger fem poäng efter Bristol City som ligger sexa och har den sista play-off platsen. Hull ligger precis ovan nedflyttningsstrecket och laget har bara tre poäng mer än jumbon Burton. Båda lagen har tveksam form. Middlesbrough har två segrar på de fem senaste, medan Hull har vunnit bara en match på de fem senaste. Middlesbrough är dock svårslagna på hemmaplan och jag tror att laget vinner här. Mitt tips blir en hemmaseger i kombination att det blir under fyra mål i matchen. 

Dagens andra speltips:
Chelsea-Barcelona (Champions League)
Tips: Under 2.5 mål i matchen
Odds: 1.95
Spelbolag: Betfair

En på förhand mycket intressant match. Barcelona är hos spelmarknaden, men jag tror mer på hemmalaget. Anledningen är att det här perfekt läge för Chelsea att visa vad laget går för, med tanke på att man halkat efter i ligan. Barcelona imponerar som vanligt och i år är laget mer defensivbalanserad än tidigare. Vi har i år sett Barca stänga matcher redan efter ett eller två mål. Jag tror att vi kommer se en försiktig match här. Barcelona är säkert nöjda med ett oavgjort resultat. Mitt spel bli att det inte blir tre mål i matchen till 1.95 gånger insatsen. 


Lycka till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar