lördag 24 februari 2018

Stryktipset förslag 24/2

Ingen lycka förra helgen. En miss på ramen gav bara nio rätt på min system R-6-4-44. Den här veckan är det en tuff kupong tycker jag. Många ovissa matcher. 


Jag väljer att spika Liverpool, West Bromwich och Norwich. 

Liverpool ska inte ha några problem att besegra West Ham på hemmaplan. 

West Bromwich väljer jag att spika som en liten chansning. Jag tänker att hemmalaget måste vinna om hoppet att stanna i högsta ligan ska leva vidare. 

Sista spiken blir Norwich som tar emot Bolton. Bolton har den här säsongen vunnit bara en bortamatch och laget har problem med målskyttet på bortaplan. 

Som sagt en del luriga matcher på kupongen. Jag väljer precis som förra veckan att gardera en del matcher i hopp att hitta skrällarna. 


Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar